top of page

Hvem står bag?


CEO, Creative Director & strategy: Bent A. Lomholt
Bent Lomholt skaber idéer, som er funderet på målgruppeindsigter, og som har et klart formål og er meningsfulde – wunders kalder det marketing med Purpose! Kommunikation, bør både overraske og involvere og samtidigt ramme målgruppen, så modtageren føler sig forstået og hørt.
Det største drive er at få skabt optimale resultater gennem kreativ kommunikation, som rammer målgruppen præcist, på rette tid og sted og i den helt rigtige tonalitet 
 
Bent Lomholt er internationalt certificeret i digital markedsføring og har mange års erfaring som Art Director og strateg i reklamebranchen og har arbejdet med udvikling af koncepter og brandingrådgivning til en bred vifte af virksomheder inden for både BTC og BTB og har gennem en årrække skabt stærk kommunikation, der hr vundet mere end 30 internationale reklame-awards og nomineringer.
Ekspertise
 
- 
Kommunikationsstrategi
- 
Kreativ komnceptudvikling
- 
Corporate Branding
- 
Kernefortælling
- 
Content marketing
- 
Omnichannel marketing
- 
BTC og BTB kampagner
- 
Kunderejser
- 
Purposemarketing
 
Kunder
 
Bent Lomholt har udviklet kommunikation for en bred vifte af stærke danske og internationale kunder, bla: Pharma Medico, TCM, Svane Køkkenet, Tvis Køkkener, Nettoline, Rationel, Grundfos, Lidl, Arla, Novo Nordisk, FH Scandinox, Gerstenberg Sevices, CDEU, Fermacell, Hardyplank, Danbolig, Nybolig, Djurs Sommerland, Danfoss, Danish Supermarket, Talentvækst syddanmark - Region Syddanmark, Cembrit, M&M, Mars, Maersk, Akzo Nobel, SE, Sparbank, Jyllandsposten, Aros Art museum, Danish Ministry of Employment, TDC, Karen Wolf, Marabou Chocolate, Unilever, Jorton, Erhvervshusene, Den Jyske Opera og Cibavision.

Tekstforfatter, strateg og projektleder: Eva Strøm
Det er let at sætte ord sammen, men en kunst at skrive gode tekster. En god tekst skal nemlig sige det, den skal. Hverken mere eller mindre. Den kan formidle viden, pirre nysgerrigheden, vække længsler og åbne hjerter. En god tekst formidler dit brands fortælling til din målgruppe, så den kan høres, ses, mærkes og føles. Det kræver selvfølgelig, at den, der skriver teksten, forstår dit brand og din målgruppe, kan tænke strategisk og derefter oversætte det hele til et sprog, som tænder lyset i din målgruppe. 
 
Eva har mange års erfaring fra både reklamebranchen som tekstforfatter og fra kundesiden som projektleder og kommunikatør. Hun evner at sætte sig ind i din verden og mestrer både det strategiske og det sproglige, så hun kan folde dit brands fortælling ud på alle de platforme, som er relevante for netop din målgruppe. 
 
Udover al sin hands-on-erfaring som kommunikatør er Eva cand. mag. og psykoterapeut og har arbejdet med journalistik i alle dens genrer. Det betyder kort og godt, at hun har evnen til at sætte sig ind i komplekse problemstillinger, se dit brand fra et psykologisk perspektiv og formidle dit budskab levende og i en form, der er tager udgangspunkt i din kunde.
Ekspertise
- 
Serviceminded projektledelse
- 
Kommunikationsstrategi
- 
Tekstforfatning i øjenhøjde med målgruppen

Webdesigner og Systemudvikler: Niels Christian Aaes
NC har mere end 20 års erfaring med design og udvikling af professionelle hjemmesider, konverterende landing pages og effektive webshops. Han har også fokus på specialudvikling, der optimerer jeres arbejdsgange, eller hvis I ønsker et nyt unikt system. Han er en dygtig sparringspartner, som altid sikrer, at kunderne kommer sikkert i mål med udviklingsopgaver
Med klippekort og serviceaftaler sikrer NC, at kundernes løsninger altid er optimerede og up to date. Han er altid serviceminded og har et stort engagement i kundernes behov. NC har erfaring både fra reklamebranchen og fra Mærsk Data og IBM. NC driver også firmaet humanpixels.com.
 
Ekspertise
- 
Hjemmesider, Landingpages og webshops med et højt sikkerhedsniveau.
- 
Brugervenligt webdesign med fokus på optimal brugeroplevelse (UX)
- 
Teknisk søgemaskineoptimering (SEO)
- 
Specialudvikling der f.eks automatiserer jeres arbejdsgange
- 
Serviceminded projektstyring

Kreativ content creator: Thomas Falkenberg
Thomas er professionel content creator, video- og reklamefilms-ekspert og specialist i både online og offline idéudvikling - bedst kendt for Midttrafiks virale hit “Bussen” og faktas reklamefilm: “Det tager kun 5 minutter.” 
Thomas Falkenberg udvikler strategiske, kreative koncepter, arbejder som senior tekstforfatter og AI-specialist, og er prisvindende med dokumenterbare resultater.
Kendt for at være hårdtarbejdende og dedikeret – uanset opgavens størrelse! Thomas er utroligt sympatisk og rar at samarbejde med og skriver også bøger, manuskripter og laver animationsfilm. Hans bog “Dark Pythagoras” udkommer til januar i Sverige.
Ekspertise
- 
Kommunikationsstrategi
- 
Kreativ konceptudvikling
- 
Content creator
- 
Video og reklamefilm
- 
Ai Specialist
- 
Forfatter
 
Kunder
 
Thomas har bla. udviklet kommunikation for Coop, Norlys, Ceres Top, Folkeoplysningen, Danmarks Idrætsforbund, Midttrafik, Altibox, home, Super Dæk Service, Tuborg, Betty Nansen, Det Kongelige Teater, Royal Unibrew, FC København, Danmarks Skiforbund, StofaNet Skousen, Aarhus Vand, ordrestyring.dk og Fuglsang ++
bottom of page

